dinsdag 23 november 2010

Jippie, mijn eigen Blog!

Het is me gelukt! Een eigen blog beginnen over ons leven maar vooral over Ruben Liam onze zoon en zijn broertje of zusje. Eerst hadden we een beebiesite, dat was ik zat, toch wilde ik graag doorgaan met schrijven. Op deze manier is het makkelijk voor mij en voor iedereen die het leuk vind om te lezen.


Ruben is vorige week 1 jaar geworden, wat een feest!!! Ongelovelijk, zo mooi! En wat is ons jochie verwend!!! Hij vond het allemaal erg leuk, en heeft zich super gedragen. En dat voor zo'n drukke dag met veel visite van familie en vrienden. Hij heeft 2 dagen moeten bij slapen om deze indrukwekkende dag te verwerken. Maar een dag om nooit meer te vergenten. De laatste anderhalve week is Ruben wat boeviger. Als hij iets niet mag begint hij heel hard te gillen. Het is natuulijk helemaal niet leuk en je mag ook helemaal niet bij ons in huis.... Gelukkig heeft hij redelijk snel door dat gillen niet zoveel zin heeft en dan gaat hij verder op onderzoek uit. De gordijnen, fotolijstjes, waxinelichtjes, stekkers en het fruit is niet meer veilig. Gisteren ging Ruben heel leuk de kamer door met een appel die hij elke keer weg gooide of rolde en kroop er zo snel mogelijk achteraan. Het ziet er heel leuk uit, maar zo leuk vind ik het eigenlijk niet. Nu toch maar al het fruit hoger gezet zodat hij er niet bij kan. Ik heb geen zin om elke dag het fruit weg te gooien omdat het vol bruine plekker zit en zacht is. dan pakt hij aamr een bal. Maarja die is natuurlijk niet leuk genoeg.



En sinds deze prachtige dag mag de hele wereld weten dat Ruben grote broer word! Eind mei verwachten wij onze 2e kindje! Allemaal weer zo spannend, alles gaat tot nu toe heel erg goed! De echo zag er prima uit en wij zijn dol blij. Ook al beseft Ruben er nog helemaal niets van er zal het komende half jaar een hele boel gaan veranderen voor hem. 
Aanstaande vrijdag gaan we voor het eerst het hartje luisteren bij de verloskundige, ik vind het toch wel een beetje spannend. Maar ik ben er van overtuigd dat alles goed is. Verder doen ze alle standaard controles zoals gewicht, bloeddruk en baarmoederstand.




Zo dit was mijn eerste bericht op deze blog. En hopelijk volgen er nog veel meer.
Ik ga nu lekker slapen de dag is lang genoeg geweest.


Tot gauw! Liefs Joy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten